Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(6)
Czytelnia naukowa
(4)
Autor
Pysz Piotr (1941- )
(2)
Bianchi Anna
(1)
Dach Zofia (1940- )
(1)
Galbraith John Kenneth (1908-2006)
(1)
Grabska Anna Edyta
(1)
Karpiński Andrzej (1928- )
(1)
Kierzkowska Danuta
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Marzec Józef
(1)
Moszyński Michał
(1)
Mączyńska Elżbieta (1944- )
(1)
Pietrzak Bogusław
(1)
Pollok Artur
(1)
Przybylska Krystyna (1949- )
(1)
Rączkowski Stanisław (1912-2006)
(1)
Stigliano Giuseppe
(1)
Wałęga Grzegorz (1980- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Gospodarka
(2)
Pieniądz
(2)
Banki
(1)
Budżet
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Komitet Prognoz "Polska 2000 Plus"
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kredyt
(1)
Mikroekonomia
(1)
Nauka
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Tłumacze przysięgli
(1)
Upadłość konsumencka
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Warszawa
(1)
Gatunek
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Retail 4.0 : 10 regole per l'era digitale, 2018.
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwijają się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Informacje krążą z niezwykłą szybkością, rynek stał się bardziej poziomy, integracyjny i społeczny, a podróż klienta jest coraz mniej liniowa i przewidywalna. Ten, kto wcześniej był tylko odbiorcą kampanii marketingowych i komunikacyjnych, dziś staje się ich twórcą. Wiele firm postrzega to jako problem, a nawet apokalipsę handlu detalicznego, ale inne jako niezwykłą okazję. Książka ma na celu przedstawienie ram interpretacyjnych do zrozumienia konsekwencji transformacji cyfrowej dla handlu detalicznego i skutecznego zarządzania nią. Tezy i zasady zawarte w Retail 4.0 są wzbogacone o praktyczne wskazówki. Autorzy konfrontują swój punkt widzenia z prezesami i top menedżerami międzynarodowych firm, takich jak Amazon, Autogrill, Boggi, Bridgestone, Brooks Brothers, Brunello Cucinelli, Campari Group, Carrefour, Coccinelle, Disneyland Paris, Eataly, Henkel, HSBC, KIKO Milano, La Martina, Levi Strauss & Co., Marks & Spencer, Moleskine, Mondadori Retail, Natuzzi, Safilo Group, SEA Aeroporti di Milano, Shiseido Group. W książce opisano też 11 polskich start-upów, które będą napędzać innowacje w handlu detalicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Myśli Ekonomicznej.)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kodeks tłumacza przysięgłego z komentarzem / [red. publ. Danuta Kierzkowska]. - Warszawa : Tepis Wydawnictwo Polskiego Towarzystwa Tłumaczy Ekonomicznych, Prawniczych i Sądowych, 2005. - 196 s. : il. ; 21 cm + Akty prawne stanowiące o statusie i udziale tłumacza przysięgłego w postępowaniu sądowym i administracyjnym : (12 s.) ; 20 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 34 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej